środa, 27 marca 2013

2.

Zamknęłam się w sobie.  


Gubię się w swoich słowach i zdaniach. Przestaję interesować się światem i zatrzymuję czas dla własnych korzyści. Z bólem odchodzę od przyjaciół i znajomych by przez całe dnie wpatrywać się w ścianę pokoju. 

Przez parę miesięcy w ogóle zastanawiam się czy ja jeszcze myślę! To może się wydawać dziwne, no ale... 
Przestałam się dobrze uczyć, ale - o dziwo - pogodziłam się z rodziną w jakimś tam stopniu. Dla mnie to krok w przód i w tył. Inaczej mówiąc to wcale nic nie zrobiłam. 


Postrzegam swoje problemy jako coś bardzo... Idiotycznego? 


Więcej czasu spędzam na pisaniu. Ogólnie zapomniałam o tym blogu co mnie zdziwiło, bo nigdy nie zapominałam o nieważnych rzeczach. No cóż... Zmieniam się. Wydoroślałam. Znalazłam swoje hobby, lecz nadal mam w sobie jakąś niewyjaśnioną sprawę, którą tak szybko chyba nie rozwiążę. 


Wydaję się dziwna. 


Jak już wspominałam to internet mnie zniszczył, ale czuję się dumna będąc sobą i nie udając kogoś innego. 

Bibi; Ojej! Ja również go lubię. Nie, to za mało powiedziane - ja go kocham. Ma w sobie... coś takiego MOCNEGO

Loli; Zauważyłam  to, że jednak nic czasem się nie zmienia. 

Hatred Or Evil; Chyba się spóźniłam, oj... Bardzo przepraszam, jeśli to było coś ważnego! ♥

No właśnie, trzeba się pochwalić! 

 Byłam w Warszawie! Byłam w Warszawie! 
Jaram się tym - chociaż było zimno i zmęczenie mnie dopadło przetrwałam na Rajdzie Arsenał! 


Bywajcie, może do.... kiedyś. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz