niedziela, 23 grudnia 2012

1



And now all I wanted is to make it regretted that it had lost. To hurt him ...



Oddycham – żyję. Żyję – walczę. Walczę – muszę wygrać. Muszę wygrać – oddycham.

Szary dzień. Roztapiający się śnieg. Wiatr. Zimno, lecz ciepło. Zamknięta w czterech ścianach. Siedząca z pamiętnikiem w kolanach.  Opisująca codzienne chwile, które często się zdarzają a okrągło. Ludziom nie tak nakazano cierpieć. Zakazano się poddawać.

Moje życie to jedno wielkie błędne koło.

Mam jedno marzenie. Mieć prawdziwą miłość, przyjaciół. Mieszkać z rodziną… Nadzieja uczy głupich, czyż nie prawda? Jestem sama jak cień. Uwielbiam kilka osób, którzy nie wiem czy są szczerymi przyjaciółmi, znajomymi czy też kolegami? Życie nauczyło mnie odwagi. Próbuję udawać, że wszystko jest okej… Ciekawe, kiedy ktoś to zobaczy…





I like HP, I like Slytherin, I like Śmierciożercy, I like Voldemort, and I like Hogwarts!  


Być szczęśliwym. Nie ważne jak, gdzie i ile. Ważne żeby być. ♥ 






Zastanawiam się jak to jest być szczęśliwym... Podobno to piękne uczucie. 


Zastanawiam się jak to jest być kochanym... Podobno to piękne uczucie.


A jak to jest mieć depresje? 


______________________________________________

And now all I wanted is to make it regretted that it had lost. To hurt him ..

3 komentarze:

  1. Mam ogromną prośbę i parę pytań! Znajdziesz dla mnie chwilkę? Pisz na blogu lub na gg: 38144260, bd baaardzo wdzięczna♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie poetycko i ekspresyjnie.
    Nie martw się marzenia się spełniają miłość pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie, a każde życie to błędna koło wzlotów i upadków.

    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietna bransoletka <3
    mam naszyjnik z herbem Slytherinu ikocham go :)
    moj ulubiony bohater to Lucjusz, on jest zabójczy. dosłownie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń